بررسی نرم افزار فتوشاپ - Adobe Photoshop نظرات و بررسی تخصصی!

۸ بازديد

فتوشاپ انقلاب دستکاری تصویر دیجیتال را بیش از 30 سال پیش آغاز کرد و Adobe، برنامه پیشگام، هنوز بهترین نرم افزار ویرایش عکس است که می توانید بخرید (یا حداقل آن را اجاره کنید). اگر به ویرایش چند لایه تصویر، تایپوگرافی، طراحی و افکت نیاز دارید، به فتوشاپ نیاز دارید. طراحان و عکاسان به طور یکسان پیشرفته ترین ابزارهای موجود برای هنر خود را در این برنامه پیدا می کنند. فیلترهای عصبی شگفت‌انگیز، جایگزینی آسمان، فرم‌های زنده، کنترل بیشتر بر فایل‌های ذخیره‌شده در ابر و نماهای قالب اخیراً ظاهر شده‌اند. ویژگی‌های جدید شامل انتخاب حالت شناور، اشتراک‌گذاری نظرات، ادغام بهتر Illustrator، گرادیان‌های بهتر و ابزارهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Landscape Mixer و Color Transfer است. اما چیزی که از فتوشاپ حذف شده است مدلسازی سه بعدی است که اکنون باید آن را از Substance 3D دانلود کنید.

حتی موارد بیشتری برای فتوشاپ وجود دارد که بیشتر آن شامل وب و همکاری است. اعلانات جدید هیجان انگیز Adobe شامل یک فضای مشترک جدید برای ایده پردازی تیم به نام Canvas و یک مخزن آنلاین برای به اشتراک گذاری دارایی ها و پروژه ها به نام Spaces است. علاوه بر این، این شرکت یک نسخه مبتنی بر وب محدود از Photoshop و Creative Cloud Express را معرفی کرد، یک ابزار طراحی مبتنی بر الگو برای افرادی که نیاز به تولید محتوای حرفه‌ای برای رسانه‌های اجتماعی دارند.
آموزش فتوشاپ در ماکی سایت مشاهده کنید که بسیار کامل و تکنیکی می باشد.

کارشناسان ما در سال گذشته 19 محصول را در دسته ویرایش عکس آزمایش کرده اند
از سال 1982، PCMag هزاران محصول را آزمایش و رتبه بندی کرده است تا به شما در تصمیم گیری بهتر برای خرید کمک کند. ( ماموریت تحریریه ما را بخوانید .)

هزینه فتوشاپ چقدر است؟

برای دریافت آخرین نسخه فتوشاپ، به اشتراک Creative Cloud نیاز دارید. برای دریافت آن، باید با یک شناسه Adobe موجود وارد شوید یا یک شناسه جدید ایجاد کنید. طرح عکاسی 9.99 دلار در ماه است و همچنین  Photoshop Lightroom ، برنده انتخاب ویراستاران ما برای نرم افزار گردش کار عکس و 10 تصویر Adobe Stock را به شما می دهد.

رابط فتوشاپ
 

دیگر نمی‌توانید به سادگی مجوز یک‌پرداختی برای فتوشاپ بخرید، که برخی از کاربران را که مدل نرم‌افزار به‌عنوان سرویس را دوست ندارند، آزار می‌دهد. کسانی که چنین فکر می کنند ممکن است بخواهندانگیز Corel ( گزینه هایی مانند  PaintShop Pro با قابلیت شگفت 79.99 دلار)، CyberLink PhotoDirector (99.99 دلار) یا حتی عناصر Photoshop خود Adobe (99.99 دلار) را در نظر بگیرند، که همه آنها را می توان به طور کامل خریداری کرد. و اگر نمی‌خواهید یک سنت بپردازید، می‌توانید از نرم‌افزار رایگان و منبع باز GIMP استفاده کنید، اگرچه اگر به راحتی و صیقل دادن فتوشاپ عادت دارید انجام این کار می‌تواند تجربه‌ای دردناک و غیرقابل درک باشد.
منبع:https://www.pcmag.com/reviews/adobe-photoshop

بهترین گردنبند های طلا در ایران و جهان!

۵ بازديد

گردنبند مناسب برای هر موقعیت

گردنبندهای ما به گونه ای ساخته شده اند که بهترین طراحی معاصر را برای شما به ارمغان بیاورند. گردنبندهای نقره ای و طلایی شیک محور لباس شما برای مراسم بعدی شما خواهند بود. جواهرات طلای مورد علاقه فعلی خود را با زنجیر طلا تطبیق دهید تا سبک منسجمی را ایجاد کنید – ایده آل برای رویدادهای خاص. برای یک گردنبند روزمره یک قطعه نقره عیار را انتخاب کنید. رنگ کم رنگ را می توان از صبح تا شب به راحتی پوشید. از جلسات صبحگاهی تا عصرهایی که با دوستانتان می گذرانید، به بخش نگاه خواهید کرد. با طیف وسیعی از سبک های زیبا، این قطعات به عنوان اصلی در جعبه جواهرات شما تبدیل می شوند.

گردنبندهای لایه ای برای سبکی بی دردسر

برای دوستداران شیک بوهو، گردنبندهای چند لایه انتخاب ایده آلی هستند. با این قطعات انباشته می توانید به استایلی بی عیب و نقص با ظاهری آرام دست پیدا کنید. ایجاد یک گروه یکباره هرگز به این سادگی نبوده است. از ست های از پیش طراحی شده ما انتخاب کنید یا موارد دلخواه خود را با هم جفت کنید. نکته اصلی ما برای چیدن گردنبندها این است که ترکیبی از زنجیرهای با طول های مختلف را انتخاب کنید تا این ظاهر کارآمد باشد.

به مجموعه گردنبند خود رنگ اضافه کنید

با سنگ های قیمتی رنگارنگ و چوکرهای مدرن ، گردنبندی وجود دارد که سلیقه همه را منعکس می کند. بسیاری از قطعات ما دارای مرواریدهای مجلل و الماس هستند. اینها برای رویدادهای رسمی که تا آخر عمر به یاد خواهید آورد عالی هستند. چه یک گردنبند اونیکس سبز پر جنب و جوش یا یک ست گردنبند ساده انتخاب کنید، استایل شما مورد حسادت همه خواهد بود. گردنبندهای آویز ما انواع مختلفی دارند، از جذابیت های پیچیده برای آن درخشش بیشتر تا سنگ های انفرادی برای ظاهری منحصر به فرد.

یک هدیه شخصی که آنها را می پرستند

با یک گردنبند طلا حکاکی شده ، هدیه ای عالی بدهید، یا از خود چیزی خاص پذیرایی کنید. مجموعه جواهرات حکاکی شده ما به شما امکان می دهد یک هدیه واقعا منحصر به فرد بدهید. به عنوان یک هدیه سالگرد، یا به عنوان یک قطعه برای نزدیک نگه داشتن فرزندان خود با حک کردن ابله هایشان – این هدیه ای است که آنها برای همیشه گرامی خواهند داشت. امکانات شخصی سازی گردنبند شما بی پایان است! با حکاکی متفکرانه شما این به قطعه ای تبدیل می شود که آنها برای یک عمر دوست دارند.

برای هدیه‌ای بی‌نظیر، زنجیر مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را با یک آویز زیبا ست کنید. با مجموعه ای زیبا از سنگ های قیمتی و طرح های زیبای دیگر می توانید این قطعه را به سلیقه فرد مورد علاقه خود شخصی سازی کنید. برای لمس شخصی اضافی، جذابیت اولیه بی عیب و نقص است، این آویز به شما امکان می دهد تا خود را از طریق جواهرات خود منعکس کند.

چه چیزی مونیکا وینادر را خاص می کند؟

ما یک شرکت جواهرات معاصر هستیم که در سال 2008 تاسیس شد. ما سنگ های زیبا را با فلزات پایدار ترکیب می کنیم تا قطعات خیره کننده ای از جواهرات مدرن ایجاد کنیم. دستبندها ، حلقه‌ها و گوشواره‌های ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از اتاق جلسه تا اولین قرار ملاقات، اعتماد به نفس را به شما بدهند. قطعات مورد علاقه جدید خود را در Monica Vinader پیدا خواهید کرد.

منبع: https://www.monicavinader.com/us/shop/necklaces