چگونه لايو close friends در اينستاگرام بريم؟!

۳ بازديد

ما اکنون در قرن 21st هستیم، یعنی دیگر غیرممکن نیست که در خانه خود باشید، قهوه داغ خود را بنوشید. و همچنان از عجیب ترین اخبار جهان آگاه باشید.

 

به لطف رسانه های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام، میلیاردها نفر به هم متصل هستند و می توانند هر زمان که بخواهند با استفاده از Instagram Live یکدیگر را ببینند.

اما اگر به حریم خصوصی‌تان اهمیت می‌دهید و نمی‌دانید که چگونه با دوستان نزدیک خود در اینستاگرام زندگی کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی صندلی خود دراز بکشید و ما را دنبال کنید!

هدف ما در این مقاله ترفند ایجاد آن است!

 

ورود به لایو اینستاگرام فقط با دوستان نزدیک! 

ورود به لایو اینستاگرام فقط با دوستان نزدیک! - نحوه اجرای زنده در لیست دوستان نزدیک اینستاگرام

تصور کنید در یک تور بیابانی هستید و در اواخر شب می خواهید آسمان زیبای پر ستاره را با برخی از دوستان یا شاید شریک زندگی خود به اشتراک بگذارید.

در این حالت، دیدن حساب سرپرست، اساتید یا همسایه سابق خود در لیست بینندگان می تواند وضعیت را بسیار ناخوشایند کند. حتی برخی از آنها هنوز یاد نگرفته اند که اکنون کجا هستید!

ارائه و به اشتراک گذاری داستان جشن تولد دیشب با دوستان نزدیکتان ایده خوبی است، اما اگر بخواهید لحظاتی را به صورت زنده با آنها به اشتراک بگذارید، چه؟

همیشه اکانت های عجیب و غریبی در لیست فالوورها وجود دارد که ممکن است از اشتراک گذاری لحظات خصوصی زندگی خود با آنها از طریق لایو اینستاگرام احساس ناراحتی کنید، که کاملا قابل درک است.

به دلایلی، مانند به دست آوردن حریم خصوصی، خطر سوء استفاده، توانایی تمرکز و لذت بردن از لایو اینستاگرام یا حتی برنامه ریزی برای غافلگیری شخصی، باید بدانید که چگونه برای بینندگان زندگی اینستاگرام خود فیلتر ایجاد کنید.

 روش 1: آن را به موارد زیر محدود کنید (منقضی شده است) 

آن را به فالوورهای خود محدود کنید - چگونه در لیست دوستان نزدیک اینستاگرام زنده شوید

با توجه به اینکه با افرادی که دنبال کرده اید خوب هستید، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  • مرحله 1: اینستاگرام را باز کنید و وارد پروفایل خود شوید.
  • مرحله 2: دکمه «ویرایش نمایه خود» را در زیر بیوگرافی خود پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
  • مرحله 3: صفحه را به پایین اسکرول کنید و روی "Privacy and Security" ضربه بزنید.
  • مرحله 4: در زیر بخش "Live"، روی "Who Can Comment?" کلیک کنید.
  • مرحله 5: «فقط افرادی را که دنبال می‌کنم» انتخاب کنید.
  • مرحله 6: روی «انجام شد» ضربه بزنید و از صفحه نمایه خود خارج شوید.

اکنون می‌دانید که فقط افرادی که آنها را دنبال می‌کنید می‌توانند زندگی‌های شما را در اینستاگرام ببینند، پس بیرون بروید و زندگی خود را در مورد حیوان خانگی خود شروع کنید، یک جوک خنده‌دار!

این روش پخش زنده در اینستاگرام دوستان نزدیک ممکن است هنوز نیاز برخی از شما را برآورده نکرده باشد زیرا موارد زیر همیشه به معنای دوستان صمیمی نیستند.

همیشه برخی از افراد در لیست زیر هستند که باید بیشتر مراقب آنها باشید تا پست‌های تازه منتشر شده‌شان را لایک کنند، اما عدم فالو کردن آن‌ها شما را آزار می‌دهد.

که ممکن است ما را به روش دوم هدایت کند.

 روش 2: نه هر یک از موارد زیر! 

 

آنچه در عنوان می خوانید ممکن است منطقی باشد، اما ممکن است! اگر هنوز با نحوه پخش زنده در اینستاگرام، دوستان صمیمی 2023 سر و کار دارید؟ خرس با ما!

برای انجام این کار، دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید:

  • مرحله 1: اینستاگرام را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • مرحله 2: روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید تا به نمایه خود بروید.
  • مرحله 3: در بالا سمت چپ، «تنظیمات» را پیدا کنید.
  • مرحله 4: «تنظیمات و حریم خصوصی» را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
  • مرحله 5: در زیر «چه کسی می‌تواند محتوای شما را ببیند»، روی «پنهان کردن امنیت و پخش زنده» ضربه بزنید.
  • مرحله 6: در اینجا، می‌توانید طیف افرادی را که می‌توانند داستان‌ها و جاری‌سازی‌های زنده شما را مشاهده کنند، مدیریت کنید. در عوض، حتی می توانید مجموعه ای از دوستان نزدیک خود را برای دسترسی به زندگی خود در اینستاگرام انتخاب کنید.

تبریک میگم می‌توانید از گزینه اینستاگرام برای انتخاب مواردی که دوست دارید داستان‌ها و زندگی‌هایتان را ببینید، استفاده کنید.

فراموش نکنید که قبل از هر بار ساختن یکی از افرادی که می خواهید زندگی خود را با آنها به اشتراک بگذارید، بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ کس زندگی هیجان انگیز شما را از دست نمی دهد!

 چگونه لیست دوستان نزدیک را ویرایش کنیم؟

زمان آن فرا رسیده است که ببینیم آیا در وهله اول می‌دانید چگونه با فهرست دوستان نزدیک خود کار کنید.

برای این کار طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • مرحله 1: اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • مرحله 2: در صفحه خود، در بالا سمت راست و سپس "Close Friends" ضربه بزنید.
  • مرحله 3: می توانید دوستان نزدیک خود را با جستجو در نام کاربری آنها اضافه کنید.
  • مرحله 4: اگر می‌خواهید هر کاربری را از لیست حذف کنید، روی «حذف» ضربه بزنید.
  • مرحله 5: روی "انجام شد" کلیک کنید.

اکنون که به «چگونه در اینستاگرام دوستان صمیمی زندگی کنیم» پاسخ دادید، اجازه دهید به چند نکته ارزشمند دیگر درباره دوستان نزدیک و حریم خصوصی در اینستاگرام بپردازیم.

نکات و ترفندهایی که باید درباره دوستان نزدیک و حریم خصوصی در اینستاگرام بدانید؟

1.   دوستان نزدیک

  • نکته 1: همیشه می‌توانید با بررسی استوری‌های کاربران بررسی کنید که آیا در لیست دوستان نزدیک سایر کاربران قرار دارید یا خیر. آنها یک دایره سبز در اطراف نمایه خود دارند، بر خلاف دیگران با رنگ قرمز.
  • نکته 2: ممکن است دوست صمیمی کسی نباشید، اما او را در لیست دوستان نزدیک خود قرار ندهید. با این حال، سعی کنید فقط کسانی را انتخاب کنید که در کنار آنها هستید.
  • نکته 3: لیست دوستان نزدیک را فقط می توان در دستگاه های تلفن همراه تنظیم کرد. بنابراین اگر از رایانه شخصی خود برای بررسی روزانه حساب اینستاگرام خود استفاده می کنید، بهتر است این را بدانید.

2.   حریم خصوصی در اینستاگرام

  • نکته 1: همیشه مطمئن شوید که پست‌ها و استوری‌های شما برای اشتراک‌گذاری مناسب هستند. حتی اگر هر زمان که بخواهید می‌توان آن‌ها را حذف کرد، افراد می‌توانند از صفحه‌نمایش عکس بگیرند.
  • نکته 2: داشتن فالوورهای زیاد ممکن است هیجان‌انگیز به نظر برسد، اما سعی کنید درخواست افرادی که نمی‌شناسید را قبول نکنید.
  • نکته 3: اکانت اینستاگرام خود را خصوصی نگه دارید تا دیگران نتوانند پست‌ها، استوری‌ها و افرادی که با آنها به عنوان فالوور و فالوور در ارتباط هستید بررسی کنند.
  • نکته 4: به یاد داشته باشید که همانقدر که اینستاگرام یک پلتفرم سرگرم کننده و ارزشمند است، اولین پایه ای است که افراد غریبه شما را می شناسند.

جمع بندی

داشتن یک تجربه عالی با فناوری‌های مدرن و رسانه‌های اجتماعی به دانستن نحوه استفاده صحیح از آن متکی است، مانند دانستن نحوه پخش زنده در اینستاگرام دوستان نزدیک.

ما ترجیح دادیم از آن استفاده نکنیم زیرا همه جا مملو از پست های نمایشی و کلیشه ای است که در نهایت باعث مقایسه و نارضایتی کاربران از سطح زندگی خود می شود، بنابراین به آن توجه کنید.

یک تجربه خوب از اینستاگرام فقط با مدیریت زمان به سرعت به دست شما می رسد. گاهی اوقات، زندگی واقعی شما را صدا می کند!

نظر شما درباره پخش زنده در اینستاگرام دوستان نزدیک چیست؟

 

آیا تا به حال از این روش در اکانت اینستاگرام خود استفاده کرده اید؟

منبع: close friends live instagram در وبسایت رسمی و official  - howdiscover.com

نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گوشی اندروید یکی از چالش هاییست که کاربران از ابتدا تاکنون در استفاده از این اپلیکیشن با آن مواجه بوده اند. اپلیکیشن اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که به صورت پیش فرض امکان ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام برای کاربر وجود ندارد و به نظر می رسد این محدودیت به علت جلوگیری از حق کپی رایت و نسخه برداری است. به صورت دو روش زیر برای دانلود ویدیو از اینستاگرام وجود دارد:
بیش از ده ها نرم افزار برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در اندروید وجود دارد که هر کدام امکانات ویژه ای دارند اما چیزی که حائز اهمیت است کارآمد بودن آنهاست. علاوه بر آن می توان از ترفندهای مختلفی برای ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام استفاده کرد. با مطالعه آموزش نحوه دانلود عکس و فیلم در اندروید می توانید بهترین روش دانلود را برگزینید و دیگر محدودیتی برای دانلود عکس و فیلم اینستاگرام نخواهید داشت. از طریق تست و بررسی برنامه های موجود به معرفی کاربردی ترین آنها می پردازد. در انتهای این مقاله شما قادر خواهید بود به کمک یکی از روش های بیان شده زیر تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام را دانلود و در گالری گوشی اندروید خود ذخیره کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.